2014. február 6., csütörtök

Az én barokk hölgyem

Az elmúlt időszakban feladatot kaptam a lánykámtól. Ebben az évben a rég megáhított barokk hölgy jelmezt kérte tőlem, s mivel ez az utolsó alsós évünk és nem tudom hogyan lesz majd felsőben, így igent mondtam.
Ráadásul két évvel ezelőtt a barokk esküvőn Győrben, már egyszer megígértem. :)
A karácsonyi ünnepek elmúltával, s az idő előre haladtával elkezdtem emlékeimet és tudásomat feleleveníteni,  pontosabban is utána nézni, olvasni a korra jellemző ruháknak, formáknak, textileknek.
Aztán hirtelen jött a hír, hogy idén a farsangunk nagyon korán lesz, és felgyorsultak az események. :)

tervezgetés, rajzolgatás


Eleinte még kétféle verzió volt tervben, de az idő előre haladtával gyorsan kellett döntenem. Egy kis éjszakázás, sok sok teázás és végül időre elkészült a mű.





 

6 megjegyzés:

Tündérke írta...

Hűha, ez gyönyörű lett! Gratulálok, nagyon ügyes vagy :)
A kisasszony is nagyon csinos benne, passzol a frizura, a fejdísz, az ékszerek!

Judilla írta...

Nos, erre nincs jobb szó, mint hogy MESÉS!! :))
Nagyon szépen megcsináltad, Patti pedig csodaszép benne. <3

Ha a Peti harmadszor is el akar venni feleségül, ilyesmi ruhát fogsz nekem varrni.. ;) :D

Cserny Cherry Ildikó írta...

Hűűű, micsoda felelösség teljes feladat!

Köszönöm szépen. :)

Edit írta...

Igazi hölgy a lányod.
Csodaszép lett a jelmeze, gratulálok a kivitelezéshez. :)

Jucus írta...

Hú, micsoda csini Őkegyelme!

Monika írta...

te jó ég!!!!!Hát ez káprázatos !!!!!ha én így tudnék varrni,de jó is lenne!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails