2012. október 11., csütörtök

Fall Fling - Őszi kaland

Annyira szép idő van, hogy tovább kalandoztam az őszi mintákban. A választásom Plum Pudding Needleart, Fall Fling mintájára esett. Minden megtalálható benne, amivel ősszel mi is találkozunk... madarak... lehulló levelek...tököcske.
Egy nagyon keveset változtattam a színeken, a töknek egy TGA fonalat választottam, amit nagyon szeretek, már több munkában használtam és lassan elfogy. De azt eldöntöttem, hogy ha legközelebb kézzel festett fonalat vásárolok, magyar készítőt választok. A fekete színt sötét mokka barnára cseréltem, így a madaram nem fekete hanem Nina egyik korai színei közül való barnás árnyalat. A holdat jelképező fehér folt nem tetszett a mintán, az üres helyet két kis levél gombbal pótoltam ki.
Ha a levegő lehülését nem tekintjük, egyenlőre alig változott meg környezetünk. A levelek még csak igen finoman kezdtek el hullani, és az  őszi színeiket sem kezdték még felvenni. Kivéve egy-két cserjét. A teraszon a kis labdarózsa fácskám viszont már néhány hete bevörösödött, élénk kontraszot adva a többi növénnyel.
Annyira szép idő van ma is, úgy gondoltam, hogy a frissen készült kis őszi párnát a szabadban fényképezem. A képek, az említett kis fán készültek.





minta/pattern: Plum Pudding Needleart: Fall Fling
textil/fabric: Zweigart, Cashel, 28ct
fonal/yarn: DMC, TGA: Burnt Orange, Nina's yarn
 

7 megjegyzés:

Judilla írta...

Csodás! :))

Tatkis írta...

Such a wonderful autumn pillow!

Hugs,
Tatyana

Ele írta...

Oh, how lovely Cherry,
I like the pattern and your finish!

Greetings from Bavaria
Gabriele

Sofie írta...

Nagyon szép lett, tényleg igazi őszi hangulatot idéz.

Unknown írta...

fantastic your small pillow !
Pat

Vera írta...

Gyönyörű igy ahogy van........

Cserny Cherry Ildikó írta...

Köszönöm szépen!
Thank you girls!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails