2017. január 27., péntek

Minden kezdet nehéz - napi séta

 

   Ősz végén, mikor vége van részemre a kerékpáros szezonnak mindig támad némi zavar az erőben. Most sem volt másképp. Hiányzik a napi tekergés, kikapcsolódás, de a futópadot unom, aztán a ráfordítandó időm is egyre kevesebb, az ember gondolatai egyre többet járnak a közelgő karácsonyon.
   Az új évben lelkesen fogadkozik mindenki, hogy megjavul, változtat, leszokik vagy éppen rászokik. :) Ugyanakkor nehéz elindulni, kifogás mindig akad. Így ma a gondolatot tett követte - amiben jelentős szerepe van kedves tű barátnőknek - kaptam magam és elindultam. Terepnek a kedvenc kerékpáros útvonalam egy részletét választottam.
Erőltetett menetben 4,4 km. Kezdetnek jó lesz.
Közben azért kattintottam néhányat :)



2 megjegyzés:

melcsilla írta...

Hát valahogy nálam is így kezdődött, és azóta is szorgalmasan gyűjtögetem a kilométereket. Hát jó, a mínuszok télen és nyári tennivalók (kert) miatt ezekben az időszakokban annyira nem intenzíven, de különben igen szorgalmasan túrázunk.

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon ugyi vagy! En ilyenkor nagyon nehezen indulok neki. Es mar varom a jobb idot... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails