2017. január 15., vasárnap

Kakaós - bögrés süti - avagy mit is egyek ha IR-es vagyok

     Tegnap nagyon jó ötletet láttam egy kedves ismerős oldalán. Csupa jó és pozitív dolgot olvastam, kevés összetevőből, egyszerűen kiszámítható szénhidrát mennyiség, gyorsan elkészíthető és kis adag is elkészíthető. Tudtam, hogy ma kikell próbálni nekem is. Ugyan ma majdnem mindenki itthon van, így egy normál süti is beleférne, de izgatott a bögrés süti, hogy saját magam kitapasztaljam a lehetőségeket.
Több receptet is elolvastam és elsőre egy teljesen egyszerüt választottam, no és ma tekintetbe vettem két gyermekem gyümölcs undoritiszét is.

     Elsőre egészen jól sikerültnek nyilvánítotuk és ebéd után iziben elfogyasztottuk.


Kakaós-bögrés süti, mikróban elkészítve

2 evőkanál zabliszt (40g)
3 evőkanál tk.liszt (70g)
2 evőkanál holland kakaópor
17g 1:4 édesítő
1 mokkás kanál sütőpor
A száraz alapanyagokat összekeverem egy kisebb tálban.

1 tojás
2 evőkanál olaj
150 ml magtej - lehet normal tej is, de nem akartam a szénhidráttal számolni, ezért mandulatejet választottam most.
A nedveseket is összekeverem és beleöntöm a száraz alapanyagos tálba.
A kapott masszát 3 db, 3 dl-es bögrébe töltöttem.
A bögréket egyenként tettem a mikróba. 750 watton, 3 percig sütöttem.
Picit vártam, hogy hüljön - könnyen kijött a bögréből - tányérra tettem, izesítettem egy kis házi szilvalekvárral.

1 adag 23g CH,
ami ebéd kiegészítese, második fogás egy főzelék után,
félbe vágva, egy jó kis latteval uzsonnának, vagy
Még valamivel kiegészítve vacsorának is megfelelő.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails