2017. január 15., vasárnap

Baris sapi másodszorra

Természetesen mire az ötletet tett követte és mindebből kibontakozott a kész sapi, a sapkáért kiáltó hideg tovalibbent. De sebaj, hátha lesz még - globalis felmelegedés ide vagy oda - cudar hideg.


És ha már belelendültem, akkor az én sapkámra is felvarrtam a pompomot - én sem vagyok nagy sapka párti, na de azért van az a hideg, amikor szépség ide vagy oda, de kell az a sapka. :)


A fonalak mindkét sapkánál részben vegyes, maradékok (Drops, LanaGatto, Himalaya) részben pedig tudatos döntés, hogy a teteje ne menjen össze ha ráesik a hó - ezért oda mindenképpen Himalaya Everyday-t választottam. A másik kritérium, hogy ne szúrjon a homlok, arc, fül vonalában, így Patri sapiján a világoskék szintén Himalaya Everyday, az enyémen a zöld LanaGatto Supersoft (és reménykedek, hogy nem fogom megbánni)
A minta Donna Smith mintája, a ravelry oldalon, a fonalak megoszlását és egyéb infokat a ravelry projektoldalamon találhattok.

2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

olyan szép üde színűek, a bojttól kifejezetten vidámak lettek :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

valami kellett, amitől szivesebben hordjuk is talan... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails