2013. június 27., csütörtök

Gail kendőmmel...

...szépen összebarátkoztam, lassan már azon kell filoznom, hogy mennyit köthetek még, mikor kell átváltanom a másik chartra. Sajnos a színét nem adja vissza a gép, nem ilyen erős narancs, finom pasztell barackszín.
Gabiék bambusz fonala nagyon finom, pihe-puha, selymes, de nem egyszerű kötni a laza sodrása miatt. Könnyen elmaradnak a szálak. Mindenképpen hegyes tű kell hozzá. Korábban már kipróbáltam a KnitPro tűket most úgy döntöttem, hogy megint beruházok néhány darabra. Álom szépek, selymesek, nagyon jó fogni és szuper hegyesek, amit én nagyon szeretek. A laza sodrása miatt ennél a fonalnál szerintem elengedhetetlen.



 

1 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

De szép lesz! Életem első kendője volt a Gail. Azt hiszem újra meg kellene kötnöm, még mindig az egyik kedvenc. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails