2013. január 7., hétfő

Új év - új internet...

persze még semmi sem biztos... 
Hosszas eltünésem oka a szolgáltató váltásunk körül keletkező bonyodalmakban keresendő. Lassan közel egy hónapja nincs internetünk, mi magával hozta, hogy se telefon, se tv adás nem volt és még most sincs. A t-home változatosan magyarázkodott, szabadkozott, igérgetett, de eddig még semmi...talán a héten...

Pedig azért ezt azt készítgettem, kicsit haladgattam, persze nem roham léptekben, nem úgy ahogy elképzeltem, hogy majd jól belevetem magam a kézimunkázás örömeibe. Némiképp módosult a program. Karácsony előtti hétvégére sikerült egy derekas arcüreg gyulladást összeszednem, amit azóta sem sikerült kiheverni. Eleinte a levegővétel, a nézés, maga a létezés is fájt... most már jobb, de nem tökéletes.

Karácsonyi, madaras terítőmmel sikerült haladni a legtöbbet. Jelenleg a szegélyét készítem, reményeim szerint hamarosan tudom mutatni.
S, egyéb képekkel is jövök, amint a technika ördöge engedélyezi.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails