2013. január 30., szerda

Az elkészült bolero... - The bolero is complete...

... ami tulajdonképpen nem is bolero hanem shrug. A történet, amit korábban ígértem...
Klasszikus "gombhoz a kabát" darab. Talán ez volt az első Bucilla féle fonal amibe nagyon beleszerettem, igen ám, de a mennyisége miatt tanácstalanul forgattam, tapogattam, nagyon örültem, csak éppen nem tudtam mit készítsek belöle, mi fog kijönni ebből a mennyiségből. Míg végül Barka Gabiéknál választottam hozzá "kiegészítő" fonalat, s így született meg ez a sötét csokoládé és ciklámen-szürkés-lilás költemény. Azt viszont most nem írom le, hogy hányszor bontottam vissza mind a testet, mind a csipkét. :)
Néhányszor már volt is rajtam, jópofa, feldobja a ruházatot...de, akinek fázós a dereka, hát annak nem az igazi viselet. Hamar elkészül, már ha valaki nem ennyit tojózik rajta, mint én. :) S, ez kapóra is jön, mert Patrícia már bejelentette az igényét egyre. Na ja, hosszú a tervek listája nálam... 
De most jöjjenek a képek...









 

9 megjegyzés:

Irenka írta...

Tökéletes, örökzöld darab!

KicsiKató írta...

Gyönyörű és igazán különleges lett, nagyon tetszik!!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Irenka, Kata köszönöm szépen!

Sofie írta...

Gyönyörű lett és a fotòk is nagyon szépek!

Névtelen írta...

Szerintem csudaklssz,a színe is meg minden!Miért mondod,hogy nem tudsz horgolni?

Cserny Cherry Ildikó írta...

Köszi Emő, hááát igazság szerint tudásnak én azt hívom, ha magamtól tudnék ezt azt horgolni. Szájbarágós útmutatás után nem olyan nagy kunszt. :)

Névtelen írta...

Ezt nem értem.Mi az,hogy szájbarágós útmutató?

Cserny Cherry Ildikó írta...

Amikor az anyut lépésről lépésre kifaggatom és esetleg újra elmagyaráztatom magamnak. :)))

Névtelen írta...

Akkor én most leírom a taktikám,jó?;-)Tudod a horgolás sokáig hidegen hagyott,az alap pálcákkal képben voltam,de ennyi.Anyu sem tanítgatott,hanem mondjuk horgoltam egy sálat régebben,azt megmutatta és pont addig értettem míg elmondta.Így letettem az egészről...Igenám,de pár éve "divatba jött" a nagyi négyzet,nosza a youtube videokat addig néztem rogyásig,míg fel nem fogtam,el is készítettem -egyedül-a lányomnak egy párnát....a többi jött magától,fogtam egy terítő mintát amit egyszerűnek találtam és meghorgoltam.Mivel haladós kézimunka és elég szép dolgokat lehet készíteni,azóta is horgolok.
Egy horgolt ruhát persze még nem tudnék elkészíteni,de nem is az a célom:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails