2012. április 16., hétfő

Medvehagyma történet - History of Ramsons

Az úgy volt, hogy még nem ismertem a medvehagymát, sosem vettem és nem is
készítettem semmit sem belőle. Ezen mindenképpen változtatni akartam, mert annyi remek fotót,
ajánlást láttam ínycsiklandó finomságokról. Így hát elindultam a piacra és láttam is frissen szedett leveleket. Vettem rögtön két nagy csomót.


Hétvégén pedig készült belőle medvehagymás túrókrém, aminek csekély sikere lett
a család fiútagjainak körében.


Finom fetasajtos, medvehagymás muffin is készült. No ennek volt sikere. Forró teával, joghurtos fűszeres szósszal remek vacsora étel. Nálunk nagy sikere van. A medvehagyma helyett ezelőtt metélőhagymával készítettem. Így azért tudtam, hogy nagy bukás nem lehet belőle. :)


Többek kívánságára örömmel írom le a receptet. :)

Sajtos-krumplis muffin

20 dkg liszt
10 dkg krumplipüré-pehely (1 zacskó)
1/2 zacskó sütőpor
2 teáskanál só
1 teáskanál szódabikarbóna
10dkg reszelt sajt
1 csomó snidling
1 kávéskanál szerecsendió
bors, pirospaprika
2 tojás
2,5 dl tej
0,5 dl olaj
1 pohár joghurt

Jelen esetben a snidlinget cseréltem medvehagymára,
a reszelt sajtot fetasajtra, és elhagytam a szerecsendiót, borsot, paprikát.

7 megjegyzés:

zazálea írta...

még szép!:)

Leki-Rita írta...

Nagyon guszták!

Csillagos írta...

Én kíváncsi lennék! Amúgy nálunk rengeteg hagyma van, szerintem a legjobb úgy eltenni, hogy apróra összevágod, olívaolajjal és sóval kevered, üveg és már mehet is be a hűtőbe, sokáig eláll,sokféle ételbe tehetsz belőle egy kisebb kanálnyit! Az olívaolaj azért fontos, mert megdermed, mint a zsír.

nöné írta...

Guszta és bizonyára finom volt mindkettő. A receptet én is szívesen olvasnám. Nem tudom, megéri-e, de innen rendelhetsz is, hogy jövőre legyen sajátod:

http://medvehagyma.5mp.eu/web.php?a=medvehagyma

Cserny Cherry Ildikó írta...

Beírom a postba, a képek alá.
Bátran ajánlom mindenkinek, aki a sós sütiket szereti. Nálunk gyakori vacsora étel.

Névtelen írta...

Ez a muffin nagyon jól néz ki!

A fejléced szépséges. Szinte éteri.
Brigi

Sofie írta...

Íncsilkandó a muffin!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails