2011. február 23., szerda

Türkíz...

színek jönnek szembe velem mostanában. Egyik kolléganőm nagyon kedveli, gyakran hord türkíz színű ruhákat és kiegészítőket. Hímzős fiókomból előkerült az én Turquoise et Chocolat variációm. Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy keretezett kép vagy banner legyen belőle. A banner mellett döntöttem.
Hosszasan válogattam az üzletben az anyagok között.


 Hazafelé a közelünkben lévő pékhez is betértem és még illatozó meleg kenyeret és mazsolás kalácsot vásároltam. Néhány perc alatt isteni illat terjengett a kocsiban.
Itthon pedig úgy döntöttem, hogy egy forró csoki és két szelet finom kalács kellemesen indítaná az estémet. :)






 Ne feledjétek, még van néhány napotok eldönteni és szavazni, hogy melyik témában meséljek előbb.
 Már nagyon készülök...   :)

3 megjegyzés:

Andulka írta...

Gyönyörű anyagokat választottál!

Hilda írta...

What a wonderful stitching!
I love this colour-combination of turquoise and chocolate!
Amazing!

Hugs
Hilda

Timici írta...

szépek az anyagok! hol bukkantál rájuk?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails