2011. február 20., vasárnap

Nefelejcskék pullóver Gergőnek

Gergő az unokaöcsém, testvérem 3 éves kisfia. Karácsonyi ünnepek elteltével töprengtem el, hogy mi is legyen a legényke közelgő szülinapi ajándéka. Egy kézzelkötött pullóverre esett a választásom, mert hogy, és ezt most halkan mondom, tesókám nem tud kötni, így az én ajándékom lehet igazi kuriózum. :) De ha már nagy igazságokat közlünk, rajzolni viszont tud. Nem is akárhogyan.
Ajánlom figyelmetekbe a blogját, érdemes olvasgatni, nézegetni.
A méretek miatt rengeteget főtt a fejem, végülis Patrícia egyik kinőtt ruhadarabját vettem hasonlítási alapnak. Egyenlőre jónak tűnik... de mindenképpen az a tanácsom, ha valaki ilyesmire vállalkozik, csenjen el egy pulcsit méretnek a megajándékozandó személytől. :)
A mintát az egyik régi Olasz kötőskönyvemben találtam, kis számolgatással,
átalakítással a legényke méretére igazítottam.




6 megjegyzés:

Cserny Timi Pookah írta...

ééés én vagyok az első aki hozzászól, tökjó :)
nagyon nagyon klassz lett!! szerintem teljesen jó lesz a méret, és nagyon csinos lesz benne Gege. alig várom h megnézzem rajta :)
(és hát tényleg nem tudok kötni :)

Délka írta...

Nagyon szépen kötsz:)

hortenzita írta...

Ahh, ha én így tudnék rajzolni, lehet nem lenne időm kötni...
Ildi, tök jó lett ez a pulcsi. Igényes munka, gratula!

nöné írta...

Nagyon szép színű fonalból nagyon szép pulcsit kötöttél, nagyon szépen!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Köszönöm szépen a kedves dícsérő szavakat!
Azt már csak csendben jegyzem meg, hogy a nyakát egy kicsit át kell variálni mert a befejezés miatt szerintem szűk lesz.

Patrimama írta...

Szerintem is nagyon szép lett a puli.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails