2011. január 23., vasárnap

Shetland Triangle másodszor

A cím csalóka ám, mert ez volt az első kendő, amit elkezdtem csak sokszor félbehagytam.
A fonalat még 2008. karácsonyára és szülinapra kaptam, pontosabban választottam magamnak.
Sok mindenre rájöttem azóta, például, hogy négyesnél vastagabb tűvel nem szívesen kötök, egyszerűen elfárad a kezem, nehezen bírom hosszasan fogni.
Így ennek a kendőnek a befejezése elég nehézkes volt számomra.
Ez alatt az egy-két év alatt sokat változott a hazai fonal kínálat, mivel ez a fonal tartalmaz egy kevés műszált is izgultam, hogy mennyire fogja megtartani a blokkolást. Még ugyan nem hordtam, de eddig jó.
No és az általam igen kedvelt minta olyan nagyon nem látszik, így egyértelműen adódik, hogy "muszály" leszek készíteni még egy Shetland kendőt, valamilyen más fonalból is. :)





Tervező: Evelyn A. Clark
Fonal: Bacio classic, by Adriafil

(73% mohair, 22% lana, 5% polyamid, 50 g/90m)
Tű: 7 mm
Méret: 192 x 85 cm 
Súly: 250 gr

5 megjegyzés:

Cinkepiri írta...

Szép kendő! Szép minta és szép szín. És óóóriási! Én ekkora tűvel nem tudok kötni. Mintha botokkal kötnék. Ügyetlen vagyok. 3,5-es a kényelmes limit.
Shetlandot világoszöld zoknikötő fonalból míveltem. /Lana Grossa/Müller az említett tűmérettel. ez van... Vagy volt./

Edige írta...

Valóban, nagyon kellemes színei vannak.

Aranyalma írta...

Gyönyörűen sikerült, most már pihentesd a kezed. :)

nöné írta...

Csodás színvilágú kendőd lett!
Na de az ifjú Hölgy, Ő aztán csak a gyönyörű!

Timici írta...

nagyon szépséges lett!
látod én meg négyestől felfele szeretem a tűket, mert a picikkel olyan lassan haladok:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails