2010. június 16., szerda

Hálószoba - ellentétek

foto: Pottery Barn

foto: New England Home

Aktuális téma, otthonunk hangulata. Mostanában sokat nézelődök neten és kedvenc könyveim is ilyenkor gyakrabban kerülnek a kezembe. Hálószobánk még teljesen szűz terület, így szabadon szárnyalhat a fantáziám. Ehhez a két képhez új és újra visszatértem. A két kép hatása teljesen különböző, de számomra mégis mindkettő vonzó. Egyik kép sem mutatja a teljes szobát, csak egy-egy részletét és mégis... az ablak, ablakpárkány és az előtte lévő részlet magához vonzza a szemet.

Kiváncsi volnék, ti milyen hálószobáról álmodtok?

3 megjegyzés:

unikat írta...

De jó is lenne akármelyik, de inkább a fehér!
Csodás!

Szilvi írta...

Érdekes a két kép hangulata, mindegyik nagyon tetszik. Talán hálónak jobb ha kicsit sötétebb,semmi vibrálás,hogy könnyű legyen elaludni.

melcsilla írta...

Ildi, tudod, a fehér mániám... Szóval én most fehérről álmodok. De megfigyeltem, hogy nem "tisztult" még le az irányvonal: a mediterrán stílus is vonz.
Ugyanígy vagyok a hímzéssel: ott sem találtam még meg a saját "stílusomat", néha belekapok , elcsábulok "másba".:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails