2009. október 30., péntek

Vine and Leaf sapka 1.



Még egy sapka készül Patrinak, de most kötöttben. Elképzelésem szerint ez kicsit melegebb, kevésbé szellős lesz mint a "rózsás" horgolt. A kész sapit Hortenzita blogján láttam, ő is a lányának készítette. Patrinak nem olyan hosszú a haja, de mi különböző copfokat hordunk, csatokkal, hajbigyerékkel, amik így együttesen helyet vesznek igénybe.
A fonalat nem tudom, hogy milyen fajta, angliából küldte még évekkel ezelőtt egy rokon. Jónak tűnik, a vastagsága pedig pontosan megegyezik a leírásban szereplő vastagsággal.
3-as zoknikötőtűvel kötöm, mikor elkezdtem, fiam meg is állapította, hogy anya most egy kissé veszélyesnek tűnsz. Igaz, ami igaz, még nem dolgoztam 5 tűvel egyszerre. :)

Zita, nem tudom látszik-e a képen, nagyon igyekszem tartani a "a fonal ölelje körbe a tűt" instrukciót. Szerintem egész jól megy. :) Kár, hogy nem jutott eszembe időben, akkor megtudtad volna mutatni a veszélyes harci eszközökkel való profi bánásmódot. :)

3 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon szép fonal, biztos siker lesz a végeredmény;o)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hortenzita írta...

Látom, nagyon jó úton jársz... :-)
A veszélyes eszközök helyett én két körkötőtűt használtam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails