2009. augusztus 31., hétfő

Barátság takaró, Colette felhívására




Valerie Lejeune motívum repertoárjából
32ct pamut vászonra
fonal: DMC cv 4140


És, a folytatás... némi vacilálás után úgy döntöttem, hogy én is beszállok egy blokkal, Colette barátság takarójába. Mi is, ami rám jellemző? Gondolkodtam kicsit és kisvártatva már jött is az ötlet. Egyrészt a sok pachw. lányok között én ugyibár mint xszemező lettem ismertebb, tehát kell egy xszemes mintájú blokk is. :) Másrészt, a kert, a virágok... így született meg "Az én virágoskertem" blokk, made by Cherry. A képek nem az igaziak, sietősen, reggel készültek.

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Ó, de klassz lett! :D

Márti írta...

Szuper jól sikerült!!! Tetszik!!!

unikat írta...

Nekem nagyon tetszenek a képek, s a megoldás is!

Nina írta...

Nagyon szép, ez így teljesen jellemző Rád, és állati jól összeválogattad a keretet is :))

Edige írta...

Széééép!

enigma írta...

de jót találtál ki :)...nekem is nagyon tetszik :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails