2009. július 28., kedd

Afrikai ibolya - african violet




Két újabb szépségből készítettem összeállítást. Mindkettő épp teljes pompájában virít.
Remélem nem unjátok még az ibolyás képeket. :) Én egyszerűen nem tudok betelni velük, naponta többször is megnézem őket, ha van rá módom. Kedves férjem elnéző mosollyal a szája sarkában szokott ilyenkor figyelni engem. Amire szükségem is van, mármint az elnéző szeretetére, mert épp az elmúlt időszakban néhány tucat különleges levelet kaptam külföldi és belföldi gyüjtőktől. Nos, egy év múlva majd meglátjuk, sőt remélem, hogy nektek is megtudom mutatni... :))

7 megjegyzés:

Délka írta...

Gyönyörűek az ibolyáid!!! Kérhetnék tőled néhány levelet, nekem csak 3 lila virágúm van, ha gondolod, szívesen viszek-küldök neked.
http://delkaalkotasai.blogspot.com/
adorjaniadel@yahoo.com

Clinique-Bogi írta...

Imádom őket! A "dalmata" kihúzta a telet?

Timici írta...

hogy is lehetne őket megunni????
szépségesek! kíváncsi vagyok az újakra, remélem jövőre láthatjuk őket is teljes pompájukban;o)
nekem csak 7 ibolyám van, ebből kettő a szokásos lila, még anyumé volt, de nagyon szeretem mindet, talán majd egyszer bővül a csapat, bár ablakom már nem igen van szabad:D

Edige írta...

Nem is tudom, melyik tetszik jobban... Gyönyörűek!

hortenzita írta...

Levelet, hogy írtak Neked, vagy levelet, hogy gyökerezzenek?
Bocs az értetlenségemért...

Gladys Creativa írta...

Wow, you got a fatastic blog, the flowers are really beautifuls!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Köszönöm a dícsérő szavakat, nagyon jól esnek, mert hát egyszerűen én sem tudok betelni velük. :)
Bocs, hogy eddig nem reagáltam, 1 hétre elmentünk pihizni.

Délka: este irok emailt, megbeszéljük a leveleket.

Bogikám, naná, hogy kihúzta a telet, sőt újra kezdett virágozni. Időnként rám ijeszt, mert olyan kis bodros a levele, de jól van. :)

Timici: én is drukkolok a levélkéknek, mert gyönyörűek lesznek, olyan amilyeneket itthon nem lehet látni.
Ablak gondom már nekem is van, lekell állítanom magam, mert már így is gondban vagyok. Pedig elutazás előtt kerestek meg megint, hogy egy új, csak szűk körbe meghívottak rendeljünk együtt, újra. Meg is kaptam a listát a szépségekről, hááát mit mondjak a férjemnek nem mertem megemlíteni. :))

Hortenzita: különleges afrikai ibolya leveleket vettem és kaptam hazai és külföldi gyüjtőktől

Gladys: Thank you so much for the kind words and welcome to my blog.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails