2009. május 25., hétfő

Nos, a tavasz pikk-pakk elszaladt, noha még naptár szerint tavaszt írunk néhány napig, virágaimnál már tombol a nyár. Pünkösd még csak most hétvégén lesz, de virágai már elnyíltak. Nagy kedvenceim ők is, a jobb felső sarokban az egyik új tő, a Duchesse de Nemours virága látható. Bimbósabb állapotban krémszínű. Eszméletlen szép és nagyon illatos!

Mellette a mediterrán vidékek királynője, az egyik leánderem virága látható. Nagy kisérletezésbe fogtam velük, nem is olyan régi még a szerelem, tavaly kaptam nyár elején 3 eléggé felnyúlt, beteg tövet. Eddig még ígéretesen alakul a kapcsolatunk. :))

Az alsó bal sarokban a teltvirágú jezsámen bokrom virága látható, sajnos esti órákban fotóztam. A bódító illatát képzeljétek hozzá, mert van neki. S a színes indiántollakra emlékeztető kis kedves, egész nyáron virít.

Közelről a leánder bimbózó virága. Olyan bájos! Van egy picike fehér is, és most nagyon szeretnék barack és sötét ciklámen színűt is. :))

5 megjegyzés:

Monika írta...

Csodásak a virágaid!!!!!

Edige írta...

Gyönyörűek... szinte az illatukat is érezni.

Barbi írta...

A kerteden mindig ledöbbenek, pedig nem is láttam soha élőben és egyben! Tényleg eszméletlen szépek a virágaid! Nem csodálom, hogy mindig kint vagy és velük foglalkozol! :))

Móka írta...

Gyönyörűek a virágaid. Én is a leanderek szerelmese vagyok.
Most kaptam névnapomra nővéremtől egy barack színűt, épp tegnap nyílott ki az első bimbó. Egyszerűen csodaszép.

ercsu27 írta...

Nekem van barack, ami rózsaszínben színjátszik, ahogy nyílik. Ha szólsz később (asszem augusztusban kell), akkor anyukámmal gyökereztetek neked. (Azért vele, mert amire ő ránéz, az menten gyökeret ereszt, nekem meg egy örökkévalóságig sem! :-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails