2009. április 14., kedd

Tavasz, a legkedvesebb évszakom - mondja Malacka a Micimackóban. Ilyenkor én is mindig így érzem, bár asszem nálam az ősz is vetekszik ezért a címért. Egy biztos, zsenge korom óta tart ez a szerelem... Legnagyobb örömömre - ahogy a saját kertünk kezd egyre pompázatosabb képet ölteni - kedves férjemen is kezd fogni a varázs...
Egy kis ízelítő...
tulipánok Amota Évinek :) most épp ők nyílnak
Nina kedvére a magnólia fácskánk...
A hófehér menyasszony és a rubinvörös párja - igazából a kecses Kökénylevelű gyöngyvessző, amit még sosem láttam senki másnál - és a japán birs.
a kedves boglárka cserje és háttérben a vérborbolya.

9 megjegyzés:

Melus írta...

gyönyörűek a virágaid;)

a tulik különösképp belopták magukat a szívembe;)

Anita írta...

Nagyon szépek a tulipánok! Nálunk van japánbirs, csak fehérben és mióta tavaly bekerült a végleges helyére egy kis dézsából, azóta gyönyörű. Csak még nem mutattam. :-)

Nina írta...

Annyira gyönyörű a magnóliád!!
Az egész kert nagyon szép, harmonikus, isteni érzés lehet ilyen szép időben kint ülve élvezni a látványt :)
Köszi a magnólia fotókat :)

katica írta...

csodas a kerted! Egyik virag szeb mint a maskik... sajnos itt meg nagyon messze vagyunk hogy meg valami ki is bujjon a foldbol, nehogy mar viragozzon!

Edige írta...

Csodás a kerted tényleg! De jó is ilyenkor egy picit kiülni és gyönyörködni benne, ugye? Sajnos nekem maradnak a képek...

Lorix írta...

Én is imádom a tavaszt, minden nap egy újabb csoda, főleg ebben a csodálatos napsütésben!

A tulipánok lenyűgőzőek, nekem is van, de csak egy pár szál, de a tiédet látva azt hiszem ősszel nem fogok unatkozni :)

Márti írta...

Nagyon szép a kerted, gyönyörűséges!!!

Szecsi írta...

Gyönyörű a kertetek! Gratulálok hozzá!

Timici írta...

gratulálok!nagyon szép a kertetek!
Magnóliám nekem is van:o) tulipánból pedig hófehérek, ma megmértem 62cm magasra nőttek:o)
sajnos túl sok bokor nem fér ebben a pici kertünkben, így nálunk a magnólián kívül, aranyvessző, orgona és hortenzia van:o)pedig el tudnék meg egy párat viselni:D:D:D a fákról nem is beszélve, amikről sajnos tényleg csak álmodhatok:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails