2009. február 22., vasárnap

Újra tatyó

Néhányan, ilyen-olyan formában jeleztétek felém, hogy eltüntem, hiányoltok. Köszönöm a figyelmeteket, igazán jól esik. Az elmúlt 1-2 hétben a jelmezekkel voltam elfoglalva, a még mindig kissé rakoncátlankodó varrógépemmel, mert hogy varrókás elképzeléseim voltak.
Volt egy régebb óta húzódó adósságom, biztos emlékeztek rá, a szülinapomra hirdetett játék nyertesének, Hortenzitának az ajándéka végre végleges formát öltött. Remélem, hogy nem tévedtem, hiszen tudom róla, hogy kedveli a lila színt és a kézműves kiegészítőket. Így ez a lilás-bordós táska kifejezetten az ő részére készült. A táska gombja, nekem a japán zent idézi, tudtam, hogy erre a táskára teremtett. Kedves Zita, hordjad egészséggel és jókedvvel. :)
Az apró narancsos-barnás virágos "szatyor" egy kis inycsiklandó finomság kíséretében Nina névnapi ajándéka lett. A választásom itt is tudatos volt. Decemberi szülinapjára Ninát egy barna virágbetétes táskával leptem meg, így ez a mostani ajándék a kiegészítője vagy más szóval a kisérője annak a táskának. Nina, boldog névnapot!
A másik, rózsás "szatyorka" pedig még nálam van a fiókomban, szintén egy kedves bloggerínára vár, aki nagyon kedveli a rózsát. Amolyan "csere" kedveskedésnek szánom :))

8 megjegyzés:

Timici írta...

Ildi, mindegyik nagyon szép lett:o)gratulálok hozzájuk!

Nina írta...

Cherry köszönöm szépen, holnap talán én is eljutok a fotózásig vele :)
Használatba is veszem hamarosan ;)

Clinique-Bogi írta...

Ájulás mind! :-)

Márti írta...

Nagyon szép mindegyik, gyönyörűen vannak elkészítve!!

baboo írta...

Nagyon szép tatyók! gyönyörű anyagok pontos, precíz munkával feldolgozva, gratulálok!

hortenzita írta...

Megkaptam, Ildi, nagyon szépen köszönöm! Én sajnos nem tudtam ilyen jó fényképet készíteni, de élőben bármikor láthatom! :-) Nagyon eltaláltad a színeket, az egész egyszerűen csodás! Még egyszer köszönöm!

Dia írta...

szia.
Küldtem Neked egy ajándékot
http://levydia.blogspot.com/

(képet itt sajnos nem tudok küldeni)

Unknown írta...

Szuperek lettek.
http://www.wyonair.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails