2008. június 1., vasárnap

Napjaim...

Jöttem egy kicsit mesélni. Tudom, rég jártam erre, írni nem nagyon volt kedvem és időm, de a kedvenceimet azért naponta elszoktam ám olvasni. :) Hímzésileg nem nagyon dicsekedhetek az elmúlt időszakban. A május a munkahelyemen is fárasztóbb kicsit magánilag is dolgosabb napok voltak. Május végén lezárult egy nagy koncertre való felkészülés, aminek koronájaként 28-án az öttusa világbajnokság gála megnyitóján a Carmina Buranát énekeltük sokan-sokan. Igazán felemelő élmény volt énekelni, még másnap is tele volt vele a fejem. Majd próbálok egy képet szerezni, hogy ti is láthassátok, több mint ezer fő volt a kórus és egy hatalmas szimfónikus zenekar. De mindezek ellenére jó végre egy kis pihenés, fárasztó volt a minden második napi próba. Esténként, ha nem ájultam be azonnal az ágyba, mostanában inkább varrogattam kicsit. A ruháimat alakítgattam, szűkítettem, bővítettem, rövidítettem, átszabtam, ... szóval a tavaszi, nyári ruhatáramat néztem át, hogy legyen mit felvennem. :))) És persze mindig ilyenkor történik ez-az. Krisztiánom kosár edzésen elesett és eltörte a csuklóját. Így két próba között kórházban töltöttük az időt. Csont helyre rak, keringés ellenörzés, röngen, újra keringés ellenőrzés, megint röntgen. Csütörtökön mivel mindent rendben találtak megkaptuk a végleges gipszet. Közben Patrim egy kis bacival örvendeztetett meg (láz, köhög, orrafolyik), megspékelve egy kis kötőhártya gyulladással. De holnap új nap, új hét, minden a régi kerékvágásba kerül.

És mivel, hogy egy kis hímzés is legyen, egy kis kegyes csalás. :) Mutatom a májusi Maryse SAL-t, amit persze már korábban mutattam, mivelhogy ez a blokk tavaly készült el, de most is aktuális.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails