2007. november 26., hétfő

Újra itt ...


Végre, végre ma voltam utoljára a kórházban. Hosszú 3 hét volt, remélem, hogy eredményes is. Az elmúlt időszakban alig volt energiám bármit is csinálni. Azokon a napokon, mikor kezelések voltak, mint egy agyhalott zombi tengtem-lengtem és általában 9 körül már ágynak is zuhantam. A kevéske időm arra volt elég, hogy a kedvenc blogjaimat elolvasgassam.

A kórházmentes napok estéjén, azért picit bökögettem is, így időre elkészült tesóm szülinapi ajándéka: egy téli banner. Egész kis helyes lett szerintem, az uj tulajdonosnak is tetszik. Legalábbis remélem. :)) Sajnos a kép nagyon szürkés, de hát a napocska nem kényeztet el minket mostanában.

A Casamiámat is készítgettem, elkészült az augusztus és már a szeptembert bökögetem. Hasítok mi??? :)) Most megint úgy érzem nem lesz meg karácsonyra, hiszen hátra van még három hónap képecskéje múltkoriban nagyon optimista voltam. Sajnos. Pedig nagyon elképzeltem az előszobába a tükör mellé, no de karácsony után is szeretni fogom ám, csak mégis jó lett vóóóna.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails