2007. szeptember 3., hétfő

Indul az ovi

Napok óta nem nagyon jártam gép közelében, néha egy pici blogolvasásra volt energiám. Az óvoda-iskola kezdése mindenféle izgalmakkal és feladatokkal látott el az előző héten.

Nem is tudom, hogy hol is kezdjem... talán ott, hogy a készülődést kb másfél hete úgy kezdtük, hogy fiús hajvágást rendeztünk itthon és mivel benne voltam és a hajvágó ollóm is elől volt, egy kis noszogatásra gondoltam egyet és Patrim hajának a végéből is vágtam egy kicsit, amolyan frissítés képpen, hiszen még sosem vágtam... és egy pillanatra kimentem...mikor visszamentem... hát a lányzóm fején és körülötte a földön mindenhol hajtincsek voltak. :(( Az alatt a néhány pillanat alatt hipp-hopp belekaszabolt a hajába. Előtte sosem tett ilyet, a kézimunkaollócskám is rendszeresen elől van. Hát most vannak különböző hosszúságú tincseink itt-ott. Van köztük 3-4 centis is a feje búbján és félhosszúak oldalt elől és felül. Az igen rövidkék időnként kikandikálnak a csattok, gumik között. :))

Megküzdöttünk az új iskolaszerek megvásárlásával, bár biztosra veszem, hogy lesznek még kívánságok. Sorban álltunk és megvettük a könyveket is a suliban. A könyvek árát meglátva kicsit elájultam, Krisztián fellegyezett és később megtárgyaltuk, hogy legalább nincs "olyan sok" könyve, bár az árát tekintve az ötödikeseké volt messze a legmagasabb.

Aztán lezajlott az első szülői értekezlet az óvodában. Itt is elmondták a kívánságokat, megkaptuk a jeleket. Ez szerdán volt. Így a hátralévő néhány napban roham lépésben készítettem ruhazsákot-tornazsákot, kialakítottam az ovis ruhatárat és jelekkel láttam el. Krisztiánnak is készült egy farmer nadrág és az ünneplő nadrágjának a hosszát is igazítani kellett. Egészséges igazolás, egészségügyi törzskönyv... jó, hogy anyu is segített, mert így is mire mindennel végeztem vasárnap este lett. Jártányi erőm sem volt. Ilyen lett a ruhazsák és a cseresznye jel. :)

Közben azért arra is szakítottam időt, hogy Zsuzsának kedveskedjek egy kicsit szülinapjára.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails